هدایت‌الله جمالی‌پور روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین عنصر برای حفظ اقتدار یک کشور منافع ملی آن است و کشور ما نیز در این راه با هیچ چیزی معامله نمی‌کند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل شده و توانسته با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها، خود را برای استفاده از منافع داخلی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و دشمنان آماده کند.

این مقام عالی استان تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که ما آماده همکاری با تمام کشورهای دنیا هستیم اما شرط مهم در این راه به رسمیت شناختن حقوق ایران و همکاری براساس منافع مشترک باید باشد.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه تهدیدی برای کشورهای منطقه و جهان نبوده و نخواهد بود، افزود: این در حالی است اگر کشوری قصد تهدید منافع ملی ما را داشته باشد با آن مقابله می‌کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر کشورهای غربی بخواهند به عنوان یک شریک اقتصادی در منطقه خاورمیانه و ایران نقش بازی کنند به طور حتم جمهوری اسلامی از منافع خود در برابر آنها دفاع خواهد کرد.

 مردم، قدرت نرم نظام هستند

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز در این رابطه اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی ایران همیشه و در همه صحنه‌ها پیش از مسئولان در صحنه حضور یافته و بارها نیز با بصیرت، آگاهی و انسجام کامل پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم قزوین در روز ۱۳ آبان همانند سال‌های گذشته حضوری پررنگ در راهپیمایی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: شهروندان این دیار با حضور در مراسم راهپیمایی بار دیگر اعلام کردند که منافع، استقلال، آزادی و عزت خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ملت ایران با انسجام و وحدت خود بار دیگر سبب قوت قلب مسئولان نظام شدند، تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم ایران علی‌رغم تمامی مشکلات موجود در حوزه‌های اقتصادی، امام، نظام، انقلاب و رهبر خود را هیچگاه تنها نگذاشته و پای انقلاب خود تا آخرین نفس ایستاده و از آن پشتیبانی می‌کنند.
به گفته وی، مسئولان باید بدانند که مردم قدرت نرم نظام هستند و این قدرت، بالاتر و کوبنده‌تر از هر نوع سلاح سختی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.