دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از صبح امروز در این راهپیمایی حضور یافته و باری دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین و سردار مهدی شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.
همچنین حجت الاسلام و المسملین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا نیز سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قزوین بود.
این مراسم امروز با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در خیابان شهدای شهر قزوین برگزار شد و شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کردند.
همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه ای»، «هیهات من الذله» بار دیگر انزجار از استکبار جهانی را فریاد زدند.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به صورت همزمان روز دوشنبه در بیش از ۴۰ شهر و روستای استان قزوین برگزار ‌شد.
۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.