هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوری اسلامی یکی از راه‌های حیات و بقای جوامع را پافشاری بر روی اصول، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اجازه ندادن به استثمار آنها می‌داند و براساس این شعار محوری همواره جلوی زیاده خواهی مستکبران ایستادگی کرده است.
 وی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره کشور را براساس منافع ملی اداره کرده است که به معنی قطع ارتباط با دنیا و ندیدن ظرفیت‌های جهان نیست.
جمالی پور با تشریح این سیاست، افزود:طبق این رویکرد، تعاملات جهانی باید بر مبنای منافع جهانی و برد- برد انجام شود و هرکجا چنین باشد جمهوری اسلامی در صحنه تعاملات جهانی حضور خواهد یافت.
استاندار گفت:هرکجا منافع ملی مورد توجه قرار نگیرد و استثمار مبنای همکاری کشورها باشد جمهوری اسلامی در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد و در استیفای حقوق خود، ذره ای کوتاه نخواهد آمد.
وی با بیان اینکه شعار ۱۳ آبان امسال «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» است، افزود: مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقاطع مختلف انقلاب با حضور حماسی و استکبار ستیز خود پیام‌های تاریخی از وحدت و مقاومت را به استکبار جهانی مخابره کرده اند و در مراسم امروز نیز با حضور حماسی خود ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های ضد استکباری حضرت امام خمینی(ره) با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.
 مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور امروز در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.