مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین روز شنبه در مراسم اجرای طرح ملی قبض سبز و توزیع بسته‌های نوشت افزار در بین دانش آموزان یکی از مدارس کم برخوردار استان افزود:برای تهیه و توزیع ۲ هزار بسته آموزشی و لوازم التحریر، اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل صرفه جویی حاصل از حذف سالانه قبوض برق صرف خواهد شد.
سعید بهادیوند چگینی با اشاره به اینکه قبص‌های کاغذی برق از ابتدای مهرماه امسال دیگر صادر نمی‌شود، افزود: با اجرای این طرح از قطع ۱۲ هزار اصله درخت جلوگیری خواهد شد و این امر از آلودگی محیط زیست و هدر رفت منابع ملی نیز جلوگیری می‌کند.
وی به دانش آموزان توصیه کرد: خانواده‌های خود را نسبت به قبوض پیامکی صادر شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مطلع کرده و از طریق لینک مربوط که در پایین پیامک‌ها درج شده است نسبت به پرداخت قبوض برق اقدام نمایند.
در این مراسم، خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان، امیر جعفرزادگان بخشدار مرکزی قزوین و جمعی از معاونان و مدیران آموزش و پرورش و توزیع برق استان حضور داشتند.
در حال حاضر از مجموع ۵۸۵ هزار و ۱۷۲ مشترک برق استان، ۴۶۸ هزار و ۸۱۹ مشترک خانگی، ۳۶ هزار و ۶۰۲ مشترک عمومی، پنج هزار و ۸۵۳ مشترک کشاورزی، چهار هزار و ۴۰۶ مشترک صنعتی، ۶۶ هزار و ۹۱۵ مشترک تجاری و ۲ هزار و ۵۷۷ مشترک نیز روشنایی معابر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.