سردار مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود:طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهمترین اولویت‌های پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها بوده است.
 این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح‌ها، ماموران ۱۲۸ کیلو و ۱۱۹ گرم انواع مواد مخدر، سه هزار و ۱۹۵ عدد قرص غیر مجاز، ۲ هزار و ۱۵۷ عدد قرص روان گردان، ۲۱ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق، هشت هزار و ۴۸۰ نخ سیگار خارجی و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی ۵۰ دستگاه خودرو و ۱۶۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.  
 سردار حاجیان خاطر نشان کرد: کشف ۱۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۶ دستگاه خودرو، چهار دستگاه دوچرخه، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ هزار عدد قطعات گوشی تلفن همراه و کشف اموالی از قبیل طلا، موتور آب، یک عدد تنه موتور سیکلت، ۶ عدد فلش مموری و آلات و ادوات سرقت از دیگر توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان بوده است.
 وی یادآور شد: در راستای مقابله با سرقت نیز ۱۳۳ واحد صنفی ضایعاتی غیر مجاز و متخلف پلمب و با ۲۹ خودرو دارای شیشه دودی خارج از ضوابط برخورد شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح هایی، بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این گونه برنامه‌ها تاکید و تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان موادمخدر یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می‌شود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.