منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز  شنبه در نشست شورای فرهنگی و اقامه نماز استان زوین اظهار داشت: با توجه به اینکه اجلاس سراسری نماز در اواخر آذر ماه سال جاری برپا خواهد شد، بنابراین اجلاس نماز استان قزوین پیش از اجلاس کشوری و در اوایل آذر ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان‌ها باید به فکر هرچه زودتر برگزار کردن اجلاس نماز در شهرستان های خود باشند، تشریح کرد: بهتر است اجلاس شهرستانی نماز همزمان با اجلاس استانی و در نیمه نخست آذرماه برگزار شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: محوریت اجلاس استانی نماز در حوزه دانش آموزی است و نقش آموزش و پرورش در این اجلاس به صورت پر رنگ‌تر دیده خواهد شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نقش فرهنگی مسجد و روحانیت را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار موثر خواند و افزود: مبنای پیروزی انقلاب اسلامی و پایه و اساس نهضت ما فعالیت‌های فرهنگی بوده و امروز نیز دشمن از فعالیت‌های فرهنگی ایران ترس و وحشت دارد.

رمز مهار آسیب‌های اجتماعی توجه به برنامه‌های فرهنگی است

حبیبی با بیان اینکه کار فرهنگی باید هر روز اثرگذارتر از روز پیش باشد، عنوان کرد: رمز مهار آسیب‌های اجتماعی توجه به برنامه‌های فرهنگی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به اینکه مغز و بطن فعالیت‌های فرهنگی نماز است، گفت: نماز، نه تنها در بین کارمندان و مدیران دستگاه‌ها بلکه در تمام جامعه باید در مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاس استانی نماز باید مجموعه‌های فرمانداری، شهرداری قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی، صمت، کشاورزی، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صدا و سیما و ستاد اقامه نماز فعالیت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.