آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود:

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه،گفت: ترکیه باید بداند که این کار و همکاری با آمریکا نتیجه و عاقبت خوبی را برایش به همراه ندارد.

آیت الله عابدینی گفت: آمریکا نیز از این همکاری پنهان سودی نمی‌برد و همچون سایر توطئه های پیشین خود در منطقه که هربار هزینه بیشتری کرده شکست خورده، این بار هم با شرمندگی باید منطقه را ترک کند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: آمریکا هرجا بیشتر توطئه و هزینه کرده شکست خورده و در فاز بعدی  و در سوریه و سرزمین بیت المقدس است که شکست می خورند.

آیت الله عابدینی همچنین با اشاره به دستگیری روح الله زم نیز گفت: دستگیری این جاسوس فضای مجازی که تمام قدرت های استکباری و سازمان های امنیتی به آن دل خوش کرده و از آن مراقبت می کردند، در واقع جعبه رمزی است که تمام فتنه گران داخلی و منافقان ناشناخته را رسوا خواهد کرد.
وی اظهار داشت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با جدیت و سرعت به تقاضای مردم ایران پاسخ داده و با پیگیری پرونده وی، بدون هیچ ملاحظه ای شاخه های شیطنت و بدخواهان داخلی نظام را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه ها به مقاومت اسلامی لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز که نقشه خطرناکی علیه مقاومت اسلامی در لبنان طراحی شده تا به آن ضربه بزند و تخست وزیر لبنان هم ادعای استعفا میکند سید حسن نصرالله به درستی دریافت که باید با این استعفای پرحیله مخالفت کند اما از حرکت مردم هم حمایت کند و خوشبختانه اقتدار او برای خواباندن فتنه کارساز شد.

آیت الله عابدینی با تقدیر از تمام دست اندرکاران راهپیمایی اربعین حسینی یادآور شد: بسیاری از از زائران اربعین را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دادند و همین نشان می‌دهد جمعیت جوان ما چقدر گرایش انقلابی، حماسی و دینی دارد.
وی افزود: تمام پیشرفت های امروز کشور نیز به دست همین جوانان کسب شده و نمونه اخیر آن همین ساخت هواپیمای فوق پیشرفته یاسین است که توسط نیروهای توانمند وزارت دفاع و همکاری ارتش اتفاق افتاد و نشان داد انقلاب اسلامی در چهلمین سال خود میوه های شیرینی برداشت می‌کند.
خطیب جمعه قزوین، فرارسیدن سالروز ارتحال پیامبر اکرم(ص) را به تمام پیروان ایشان تسلیت گفت و افزود: مومن حقیقی فقط معتقد پیامبر خاتم نیست بلکه به همه  انبیای گذشته که به آمدن ایشان بشارت دادند اعتقاد دارد و هیچ تقسیم بندی و تفکیکی بین آنها قائل نیست.
امام جمعه قزوین اظهار داشت: در سوره بقره آمده این کتاب بدون شک هدایت است برای آنان که تقوا دارند اما گروه عمده ای که از هدایت قرآن بی بهره اند کافران و منافقان هستند که باور به خداوند ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.