معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد قزوین روز چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: برای این آموزش‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و ما همواره اعتقاد داریم که این صرف هزینه‌ها در حوزه فرهنگی به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محمود مولایی افزود: اگرچه کار کمیته امداد تامین معیشت خانواده‌های تحت پوشش است، اما بزرگترین خدمت ما به این خانواده خدمت در حوزه فرهنگی است که باید مورد با اهتمام بیشتری پیگیری شود.

وی همچنین اظهار داشت: افزایش مهارت‌های زندگی، آموزش به زوجین، ترویج و تبیین اجمام نهج البلاغه و قرآن و همچنین بررسی آسیب‌های اجتماعی از مهمترین محورهای آموزشی بود که در این مدت در دستور کار قرار گرفت.

مولایی به نقش و اهمیت اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های مددجویان کمیته امداد پرداخت و گفت: ارتقاء فرهنگ و آگاهی بخشی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از مهمترین اهداف سازمان برای انجام برنامه‌های فرهنگی است که باید از ظرفیت سایر دستگاه‌های آموزشی مانند دانشگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بهره برد.

چندی پیش نیز طرح‌های فردوس، نهج البلاغه خوانی و نشاط معنوی توسط کمیته امداد قزوین برای زنان و دختران تحت پوشش کمیته امداد اجرایی شد.

۲۹ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.