هوشنگ محمدی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین روز دوشنبه افزود: این میزان سیگار قاچاق توسط  ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در آزادراه تهران-قزوین به دست آمده که با  مشکوک شدن به یک خودروی سواری و متوقف کردن آن کشف کردند.

وی اضافه کرد: با تشکیل پرونده، شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی قزوین پرونده را بررسی و پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۵۶۰ میلیون  ریال جریمه نقدی درحق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر کرد.

محمدی در ادامه به عملکرد این اداره کل در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از سه هزار و ۶۰۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که ۳ هزار و ۲۷۷ مورد آن در حوزه کالا و خدمات ، ۲۴۳ مورد در بخش قاچاق کالا و ارز و  ۱۱۶ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی اظهار داشت: با رسیدگی به این تعداد پرونده، متخلفان در مجموع به پرداخت ۱۹۶ میلیارد ریال جریمه  به صندوق عمومی دولت محکوم شدند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در بخش صنفی درج نکردن قیمت، کم فروشی، گران فروشی و صادر نکردن و ارایه نکردن فاکتور بیشترین موضوع تخلف بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.