خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در قزوین افزود: نخستین دوره این همایش سال گذشته در یزد برگزار شد و امسال میزبانی دومین دوره آن به خصوص به خاطر رتبه اول قزوین در پوشش تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی به استان ما سپرده شده است.
وی اضافه کرد: این همایش با هدف غنی سازی ادبیات نظری موجود در زمینه هویت کودک، دریافت و به اشتراک گذاشتن تجارب استان ها و ایجاد آگاهی در والدین، مربیان، معلمان و به‌طور کلی همه افراد مرتبط با تربیت کودک برگزار می‌شود.
رحمانی ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش از چند ماه گذشته تفاهم نامه همکاری با تعدادی از دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان امضا شده است.
وی همچنین گفت: در حاشیه این همایش نیز، نمایشگاهی از دستاوردهای مربوط به هویت ایرانی اسلامی طی ۲ روز در سرای سعدالسلطنه برپا خواهد شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: در همایش هویت کودکان ایرانی و اسلامی، بهره گیری از ظرفیت های علمی فرهنگیان از طریق ارایه مقاله به دبیرخانه همایش مورد تاکید ستاد برگزاری بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین افزود: هویت کودکان ایرانی و اسلامی از مهم ترین فعالیت های آموزش و پرورش و دستگاه های مربوط است و در حال حاضر تمام معاونت های این اداره کل درگیر این موضوع هستند.
رحمانی افزود: امیدواریم برگزاری این همایش نقطه مثبتی در ارتقای نگرش هویتی و تعلیم و تربیت کودکان داشته باشد و باعث شود تا این جریان فرهنگی پس از پایان همایش نیز ادامه داشته باشد و با تغییر فضای یادگیری به این منجر شود که دانش آموزان از فضای یادگیری لذت ببرد.

همایش هویت کودکان ایرانی و اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.