در مراسم تکریم و معارفه مدیر ارشد وزارت دفاع در استان قزوین که ظهر با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، محمد مرادی به عنوان نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع در استان قزوین منصوب شد.

در این مراسم همچنین از تلاش های سید جواد مرتضوی به عنوان نماینده سابق وزیر دفاع در استان قزوین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این نشست گفت: استان قزوین و وزارت دفاع می‌توانند به منظور افزایش اقتدار جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.

منوچهر حبیبی افزود: در خیلی از مشکلات انتظار می‌رود که وزارت دفاع به لحاظ گستردگی حوزه فعالیت، ورود پیدا کرده تا بتوانیم از تجارب این نهاد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیری حرکت کنند که اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزایش یابد، اظهار داشت: بخش زیادی اقتدار نظام و جمهوری اسلامی مرهون رشد و پیشرفت صنایع دفاعی است که خوشبختانه اقدامات این نهاد روز به روز درحال علمی شدن و دانش محوری است.

حبیبی به راهپیمایی باشکوه اربعین پرداخت و یادآور شد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین دشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد و این حماسه بزرگ بار دیگر ثابت کرد که دستاوردهای جمهوری اسلامی همواره رو به فزونی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.