سرهنگ نصرالله بیگلری فرمانده پلیس راه استان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به روزهای پایانی هفته و مصادف شدن اول هفته با اربعین حسینی و همچنین تردد چشمگیر زائرین "اباعبدالله حسین (ع)" به سوی مرزهای غربی کشور و بالعکس شاهد افزایش چشمگیر حجم سفر در راه های استان هستیم.
وی با اشاره به فعال بودن ۵۰ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۳۶ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی در جاده های استان تصریح کرد: تا روز یکشنبه بیست و هشتم مهر ماه شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در تمامی راه های استان قزوین خواهیم بود.
سرهنگ‌ بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه  2 هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده های استان هستند، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام می شود.
 رئیس پلیس راه استان  توصیه کرد: رانندگان قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نموده و در زمان رانندگی سرعت مجاز را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند و همچنین طی هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی بیشتر تصادفات در راه ها ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.