مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استان قزوین تعهد کرده دارد که تا پایان سال جاری برای ۱۶ هزار و ۳۷۵ نفر اشتغال ایجاد کند که اکنون با ایجاد هشت هزار اشتغالزایی  ۴۸ درصد از این تعهد محقق شده است.

مسعود بابایی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقتصاد و دارایی بیش از سایر دستگاه‌ها به تعهدات اشتغالزایی عمل کرده‌اند،اظهار داشت: در این میان شرکت آب منطقه‌ای و اقتصاد و دارایی بیش از تعهدات خود اشتغالزایی کرده‌اند و کمترین درصد تحقق نیز مربوط به کمیته امداد بوده است.

وی در مورد دستگاه‌های با بیشترین تعهد اشتغالزایی در استان قزوین نیز گفت: جهاد کشاورزی با سه هزار و  ۸۴۸ نفر، سازمان صنعت، معدن و تجارت با هفت هزار و ۶۹۳ نفر و کمیته امداد با ۲ هزار و ۷۸۹ نفر جز دستگاه‌های با بییشترین میزان تعهد در حوزا اشتغال محسوب می‌شوند.

بابایی در ادامه نرخ بیکاری در استان را ۸.۲ درصد  عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا در حوزه تولید و اشتغال گام های خوبی در استان و کشور برداشته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان سال جدید با جذب اعتبارات اشغالزایی هرچه سریع تر تعهدات خود را اجرایی کنند.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.