مدیرکل کمیته امداد قزوین روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این کمک‌ها شامل بسته‌های حمایتی شامل پوشاک، نوشت افزار و همچنین اقلام مورد نیاز دانش آموزان است.

مجید مومنی با اشاره به نهادها و دستگاه هایی که در این خصوص اقدام کرده اند اشاره کرد و افزود: بسیجیان رازمیان ۵۴ بسته لوازم التحریر کیف و نوشت افزار به ارزش چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و همچنین بخشداری، رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورای این شهر نیز یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان به دانش آموزان نیازمند این منطقه کمک کرده‌اند.

وی به کمک‌ دستگاه‌های اجرایی در بویین زهرا و طارم اشاره کرد و گفت: یکی از خیران بخش رامند پوشاک و ملزومات آموزشی به ارزش چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و یکی از زنبورداران منطقه طارم نیز ۱۱۷ کیلیوگرم عسل به ارزش هفت میلیون و ۲۰ هزار تومان به دانش آموزان اهدا کرده است.

مومنی به کمک‌های شهرستان البرز اشاره کرد و گفت: در شهرستان البرز ۴۴۱ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی خیران به دانش اموزان اهدا شده که شامل ۳۶۸ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۵ میلیون تومان از سوی واقفان و ۷۳ بسته به ارزش ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سوی حامیان و خیران شهرستان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد قزوین با بیان اینکه ادارات قزوین نیز در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته‌اند، توضیح داد: کارکنان شرکت گاز استان ۳۰ عدد کیف، ۳۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ دست پوشاک به ارزش چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان همچنین کارکنان اداره کل امور مالیاتی نیز ۱۵ عدد کیف، ۱۵ بسته لوازم التحریر و ۱۰بسته پوشاک به ارزش پنج میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند.

مومنی خاطرنشان کرد: چند تن از خیران و نیکوکاران شهر قزوین نیز ۳۱۰ کیف، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر و ۱۸۵ بسته پوشاک به ارزش ۹۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند البته ۸۰ نفر از ایتام و فرزندان تحت حمایت طرح محسنین نیز توسط حامیان خود لوازم التحریر به ارزش ۳۵ میلیون تومان دریافت کرده اند.

این مسئول یادآور شد: کمک‌های دیگری نیز از سوی ادارات و دستگاه‌ها به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

۹۹۲۵ / ۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.