در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس حوزه هنری و  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین برگزار شد در بخش قصه‌گویی نوجوانان، سونیا قاسمی از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع با قصه‌ی خانه آباد کن،دل شاد کن به مربی گری لیلا عیوض‌زاده و محمدحسین گنجعلی‌ها از مرکز شماره سه قزوین و آرزو شافعی از مرکز شریفیه به ترتیب با قصه‌های قدم یازدهم و قصه‌ی رزم سهراب و گردآفرید شایسته تقدیر شناخته شدند.

هانیه عابدی با قصه حسن کچل و مهدیار حافظی با قصه شهر پر سر و صدا از مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با مربی گری نرگس پیله فروش‌ها رتبه اول و دوم را کسب کردند و نرگس دستان از مرکز آبیک شماره دو با مربی گری زهرا یکه فلاح با قصه قلب مترسک، رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش قصه گویی مادربزرگ و پدربزرگ‌ها، هیات داوران ملیحه سادات حسینی را با قصه خانه آباد کن،دل شاد کن نفر اول و سیده فاطمه سید رضایی را با روباه مرغ ندیده نفر دوم اعلام کردند.

همچنین در بخش قصه‌گویی زنان و مردان، مینا عابدی (مربی فرهنگی مرکز شماره یک قزوین)با قصه گلدان ترنج، نفر اول و لیلا عیوض زاده(مرکز فرهنگی مرکز مجتمع)با قصه مرد ماهی‌گیر نفر دوم و معصومه رحمانی (قصه‌گوی آزاد) با قصه موش و مار نفر سوم شناخته شد.

مهسا اوتارخانی با قصه کشاورز و خروس رتبه چهارم و اعظم نوری زاده  (مربی مسئول مرکز سگزآباد)با قصه صفر کله گنده رتبه پنجم را به دست آوردند.

در بخش شایسته تقدیر زنان و مردان نیز هادی افشار (قصه‌گوی آزاد)با قصه خدا بده نده آمیرزا و اکرم ربانی (مربی ادبی مرکز آبیک شماره دو)با قصه‌ی چی برای کیه معرفی شدند.

همچنین هیات داوران نوجوان این رقابت‌ها، قصه‌گویان منتخب خود را در بخش زنان و مرداناعظم نوری زاده با قصه صفر کله گنده، در بخش مادربزرگ و پدربزرگها فاطمه سید رضایی  با قصه روباه مرغ ندیده و در بخش دختران و پسران محمد حسین گنجعلی‌ها با قصه قدم یازدهم، معرفی کردند.
داوران بزرگسال این جشنواره نادر میرزایی معاون جمعیت جوانان هلال احمر استان قزوین، علی‌مراد خرمی کارشناس فرهنگی کانون استان مازندران و لیلی همتی مربی مسئول مرکز مجتمع و رابط قصه‌گویی استان البرز بودند و در بخش داوران نوجوان هم سما یاسری، سید ارمغان حسینی و امیر حسین ارجی داوری این رخداد هنری و فرهنگی را برعهده داشتند.

نفرات برتر مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی به مرحله منطقه‌ای این جشنواره راه می‌یابند.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.