هدایت الله جمالی پور عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای بویین زهرا که به منظور افتتاح چندین طرح به مناسبت روز ملی روستا انجام شد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تولید در توسعه و رونق اقتصادی کشور، اظهار داشت: اگر چه منابع بانکی ارایه شده به صنایع متعلق به عموم جامعه است و باید بازگردانده شود اما این مساله باید با ملاحظات خاص و با تدبیر دنبال و پیگیری شود و منجر به تعطیلی کارخانجات نشود.

وی اظهار داشت: بانک ها برای دریافت مطالبات خود از صنایع در شرایطی که دشمن همه تلاش خود را برای تشدید فشار اقتصادی و از کار انداختن تولید در کشور ما به انجام رسانده است باید سعه صدر بیشتری به خرج دهند.

استاندار قزوین گفت: احیای واحدهای تولیدی و فعال کردن ظرفیت آنها از اولویت های کاری ماست که با جدیت آنرا دنبال می کنیم.

جمالی پور در ادامه در خصوص پرسش یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت راه های روستایی قزوین نیز گفت: وضع این گونه راه ها در استان با وجود همه خدمات ارایه شده تاسف بار بوده و رضایت بخش نیست.

استاتدار قزوین با بیان اینکه راه محور توسعه است،گفت: همه تلاش خود را با استفاده از منابع داخلی و ملی و ظرفیت های استانی برای بهبود وضعیت راه های روستاهای استان به کار خواهیم برد.

این مسئول گفت: نباید فراموش کرد که بهبود وضعیت راه های روستایی در رونق اقتصادی روستاها و مهاجرت معکوس نقش مهمی دارد و اگر زیرساخت های این حوزه ضعیف باشند نمی توان اهداف توسعه ای در روستاها را آنطور که شایسته است دنبال کرد.

استان قزوین دارای ۸۴۲ روستای دارای سکنه است.

۱۵ مهر به عنوان روز ملی روستا نام گذاری شده است.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.