هدایت الله جمالی پور بعدازظهر دوشنبه در بازدید از سالن ورزشی تازه ساخت روستای خونین و در جمع اهالی این روستا که به مناسبت روز ملی روستا انجام شد، اظهار داشت: توسعه پایدار در گرو توجه بیشتر به عمران و آبادانی روستاهاست و این موضوع را تمرکز و اولویت کاری خود قرار داده ایم.. 

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها برای توسعه بیشتر استان قزوین فراهم است و در این راستا نیاز به همت و تلاش مضاعف داریم.

استاتدار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ویژگی های اقتصادی و ظرفیت های تاریخی و فرهنگی بویین زهرا،گفت: این منطقه به ویژه روستای خوزنین در دوران دفاع مقدس شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کرده که نشان از وفاداری و تعهد مردمان این خطه به انقلاب اسلامی و ارزش هاست.

جمالی پور در ادامه با تبریک روز روستا به روستاییان،گفت: امروز به این مناسبت با دستور معاون اول رییس جمهوری بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای کشوراز جمله در استان قزوین افتتاح می شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه حتما بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف روستاها خواهم کرد،اظهار داشت: فرمانداران باید بخش زیادی از وقت خود را صرف عمران و آبادانی روستاها کنند.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.