مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این مدت، ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار نفرساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی فنی و حرفه ای استان برگزار شده است.
حجت الله امینی افزود: ۶ هزار و ۱۱۳ نفر از شرکت کنندگان در این دوره، مرد و یک هزار و ۸۸۲ نفر زن بوده‌اند.  
وی اظهار داشت: این آموزش‌ها در مراکز ثابت دولتی، زندان، مناطق روستایی، جوار دانشگاه، سکونتگاه‌های غیررسمی و کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی برای صنایع و صنوف ثابت و سیار شهری، آسیب دیدگان اجتماعی و معتادان بهبودیافته برگزار شده اند.
امینی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور تقویت حرفه آموزی و ارتقای مهارت‌های شغلی در بین جویندگان کار، تاکنون با ۶۰ دستگاه و نهاد اداری استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با برنامه ریزی و اهداف مشخص برگزار شده و نیاز جامعه و بازار در برگزاری آنها مد نظر قرار می‌گیرد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین اضافه کرد: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزارهای مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه است و توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: قزوین یکی از استان‌های صنعتی در سطح کشور است و در این راستا اداره آموزش فنی و حرفه ای استان، همه ساله با تمام توان نسبت به ارایه آموزش‌های مهارتی اقدام می‌کند.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.