رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، افزود:در این مدت همچنین، ۳۰ هزار و ۷۴۵ کیلو گوشت قرمز گوسفندی منجمد، ۴۰ هزار کیلو گوشت گرم گوساله، ۱۰۵ هزار و ۵۲۳ کیلو گوشت گرم گوسفندی، ۶۶۵ هزار و ۷۴۶ کیلو گوشت مرغ گرم و ۵۴۷ هزار و ۴۴۰ کیلو مرغ منجمد ویژه تنظیم بازار در استان قزوین توزیع شده است.

سعید نبیل گفت:همچنین از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار کیلو برنج، ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار کیلو شکر، ۱۶۰ هزار کیلو روغن و ۲۵۴ هزار و ۴۱۲ کیلو تخم مرغ در بازار قزوین  عرضه شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت جوجه ریزی در تعیین قیمت نهایی گوشت مرغ در بازار استان، اضافه کرد: در شهریورماه سال جاری بیش از ۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است که در صورت جوجه‌ریزی کمتر، استان با مشکل در تامین گوشت مرغ مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه کشتارگاه در قزوین فعالیت دارند، افزود:کشتارگاه قزوین مرغ، گوهر طیور البرز و زرین پران البرز سه کشتارگاه فعال استان هستند که جمعا ظرفیت کشتار آنها بالای ۲ میلیون تن در ماه است.

این مسئول با اشاره به مهمترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان، افزود:نیازسنجی میزان و نوع کالاهای اساسی در سطح استان، برنامه ریزی نسبت به نحوه عرضه و توزیع مکفی و به موقع کالاهای اساسی، تصمیم گیری جهت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا همچون نوروز و بازگشایی مدارس و برنامه ریزی در خصوص برگزاری طرح‌های نظارتی در ایام خاص از جمله مهمترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان است.

وی اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون هفت جلسه اصلی کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با ۵۷ مصوبه و ۱۷ جلسه فرعی با ۱۲۴ مصوبه برگزار شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.