سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین روز شنبه گفت: پایان کار صادر شده از سوی شهرداری‌های سه گانه قزوین شامل۹۷ مورد شهرداری منطقه یک، ۱۹۲ مورد منطقه ۲ و ۲۰۳ مورد نیز مربوط به منطقه سه بوده است.

حمید ضیائی همچنین گفت: طی مدت یاد شده همچنین ۴۷۲ پروانه‌ احداث ساختمان توسط شهرداری‌ قزوین صادر شده که ۱۰۶ مورد مربوط به منطقه یک، ۱۸۰ مورد به منطقه ۲ اختصاص داشته و ۱۸۳ مورد نیز مربوط به منطقه سه بوده است.


۲۹۶ مجوز حفاری در منطقه یک شهرداری قزوین صادر شد
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین نیز از صدور ۲۹۶ مورد حفاری در ۶ ماه گذشته خبر داد و گفت: مجوزهای صادر شده برای شرکت‌های خدمات رسان و انشعابات آنان جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.
اصغر بهنام‌زاده تاکید کرد: از مجوزهای صادر شده ۱۰ مورد مربوط به ارایه خدمات کلان شرکت‌ها و مابقی نیز مربوط به درخواست انشعاب از سوی شرکت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات بوده است.
وی با اشاره به ۴۹۳ متر مربع حفاری صورت گرفته، خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از اقدام به هرگونه حفاری در معابر اصلی و فرعی سطح شهر باید از شهرداری و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان مجوز دریافت کنند تا شهرداری نیز با آگاهی از مجوزهای صادر شده بتواند به موقع و با هماهنگی آنها نسبت به مرمت و آسفالت محل حفاری اقدام کند.
۸۰۵۴*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.