سید عزت الله ضرغامی روز سه شنبه در یادواره شهدای بسیج اصناف و کارگری استان قزوین با بیان اینکه دنیا فهمیده که باید در مقابل زور بایستد، اظهار داشت: وقتی رییس جمهور ایران در سازمان ملل با استقبال روبرو می‌شود و سران استکبار در محل اقامت وی حاضر می‌شوند، به دلیل مقاومت و جبهه‌ای است که روز به روز تقویت می‌شود.

وی همچنین به موفقیت‌های اخیر انصارالله یمن اشاره کرد و گفت: نیروهای انصارالله با زدن آرامکو نشان دادند که از چندین لایه پدافند عبور کرده‌اند که نشان می‌دهد امنیت نظام‌های استکباری در هم شکسته و انصارالله با روحیه مقاومت به قدرتی دست یافته که به مشت محکمی علیه استکبار تبدیل شده است.

ضرغامی با بیان اینکه کشورهای غربی قافیه را باخته‌اند، گفت: اروپایی‌ها با آمریکایی‌ها دستشان در یک کاسه است و در این میانه دروغ می‌گویند؛ قبل از ملاقات با رییس جمهوری بیانیه دادند و محکوم کردند و کینه های خود را بروز دادند و نشان دادند اینها با آمریکا منافع مشترک و دشمنی یکسان با ایران دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: در خصوص اینستکس مکرون می‌گوید به شرطی منابع مالی می دهند که با ترامپ دیدار کنید و قوای موشکیتان را جمع کنید، جانسون که شانه کردن موهایش را بلد نیست می‌گوید فقط ترامپ می تواند ایران را جمع کند ولی امروز هرکاری می کنند نمی توانند علیه قدرت نرم و سخت ایران اقدام کنند.

ضرغامی یادآور شد: در سازمان ملل جو سنگینی را سال گذشته ایجاد کردند که ترامپ یک طرح سه ماهه دارد و کار تمام است، الان یک سال از آن سه ماه گذشته است و ریس جمهوری توانسته با حمایت مردم و رهبری در مقابل آنها بایستد.

وی شرطی شدن اقدامات مدیریتی در کشور را آسیب زا عنوان کرد و گفت: انتظار کار از خارج کشور بسیار تفکر خطرناکی است و سال گذشته آن مقدار از ارز که در بازار توزیع شد هرگز بازگشت نداشت.

ضرغامی یادآور شد: طبقات ضعیف جامعه نه تنها کالای گران استفاده نمی‌کنند، بلکه باید تورم بیش از صد درصد را تحمل کنند که لازم است به قشری که بیشترین بار انقلاب را به دوش می کشد، توجه کرد.

یادواره شهدای بسیج اصناف کارگران وکارمندی قزوین با حضور اقشار مختلف مردم در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد نبی (ص) برگزار شد.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.