رئیس شورای اسلامی شهر قزوین شنبه شب در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به روز آتش نشانی و خدمات ایمنی افزود: وجود تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص جهت حضور به‌موقع در حوادث شهری از چالش‌های جدی در سازمان آتش‌نشانی است و باید با برگزاری تمرین‌های مستمر و توانمندسازی نیروی انسانی این موضوع را حل و مدیریت کرد.

حکمت الله داودی، ارتقای ایمنی را یکی از مهمترین پیش شرط‌های مدیریت شهرها دانست و گفت: آموزش شهروندان و همچنین توجه کارشناسان به ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه نیز از دیگر موارد لازم جهت افزایش ایمنی است.

داودی همچنین با اشاره به تامین اعتبار خرید پنج دستگاه خودروی آتش‌نشانی افزود: مسائل مربوط به سختی کار نیروهای انسانی رسمی و دستمزد آنها نیز تا حدی برطرف شده است و باید موانع کار آنها به طور کامل برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به روز جهانگردی نیز گفت: ظرفیت گردشگری قزوین با توجه به وجود آثار متعدد فرهنگی، باستانی و تاریخی و طبیعی بسیار بالا است و با شناسایی این ظرفیت‌ها در سال‌های اخیر طی سال گذشته و نوروز امسال شاهد تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت مهمانسراها بودیم.

وی اضافه کرد: همین موضوع نشان می‌دهد ما به زیرساخت‌های بیشتری برای اسکان گردشگران و مسافران نیاز داریم که در این راستا مدیریت شهری همچنان که قبلا بوده، همکاری‌های خود را در این مسیر ادامه می‌دهد.

در ادامه این نشست، گزینه‌های پیشنهادی جهت انتصاب شهرداری قزوین به نام‌های فریبرز کریمی، حسن آصفی و غلامحسین شیری در صحن شورا حاضر شده و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.