نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در نشست بصیرتی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اقبالیه برگزار شد، افزود: مطالعه و فهم بیانیه گام دوم انقلاب یک ضرورت اجتماعی است و نقش موثری در حل مشکلات و معضلات اجتماعی کشور در دوره‌های آینده ایفا می‌کند.
حجت السلام مجید تلخابی با بیان اینکه جوانان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب به ما می‌گوید که ساختن آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی وظیفه جوانان است و باید نسل جوان کشور بیش از پیش به بیانیه انقلاب توجه داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع دفاع مقدس پرداخت و گفت: تاریخ دفاع مقدس همانند یک مدرسه برای پیشرفت و اخلاص محسوب می‌شود که اگر کمی عمیق به این موضوع نگاه کنیم، خواهیم دید که بسیاری از پیشرفت‌های امروزی را مدیون شهدا و خانواده‌های ایثارگران هستیم.
تلخابی با بیان اینکه امروز نیز راه پیشرفت و شهادت همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: اهداف و آرمان‌های شهدا امروز در جامعه زنده است و شهید حججی و شهدای مدافع حرم مصداق همین راه عظیم و ارزشمند هستند.  
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین بیان کرد: دفاع مقدس ادامه راه امام حسین (ع) در کربلا و واقعه عاشورا است و مانند آرمانی بزرگ و عظیم پایدار و زنده خواهد ماند.
تلخابی یادآور شد: در طول هشت سال دفاع مقدس، با وجود همه مشکلات، کمبودها و فشارها، با توکل به خدا اقدامات شگفت آوری حاصل می‌شد که باید این توکل نیز امروز در همه عرصه‌ها وجود داشته باشد.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.