هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در همایش پیاده‌روی جامعه حراستی استان قزوین در تپه نور الشهدا، افزود:امروز در شرایطی به مراتب پیچیده‌تر از دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم که طی آن، جنگ استکبار علیه سرمایه‌های انسانی که خطرناکترین نوع جنگ محسوب می‌شود، آغاز شده است.
استاندار قزوین بیان داشت: امروز نظام و کشور نیاز به سلامت مالی و اخلاقی دارد و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از وظایف حراستی‌ها می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
استاندار قزوین با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مردم، گفت:باید درهای اتاق مسئولان به روی مردم باز باشد چون اگر بین مردم و مسئولان فاصله بیفتد، دشمن از این خلاء سوء استفاده کرده و ضربات جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کند.
جمالی پور در ادامه با تاکید بر حفظ راه و رسم شهیدان در جامعه، اظهار داشت: شهدا جان عزیز خویش را که بزرگترین سرمایه آنها بود، فدا کردند تا نظام جمهوری اسلامی باقی بماند و تمامیت ارضی کشور حفظ شود.
وی اضافه کرد: شهیدان عزیز از تمامی تعلقات دنیوی دل کندند و امروز رسالت سنگین صیانت از راه سرخ آنان بر عهده مسئولان و مردم قرار گرفته است.
جمالی پور افزود: بهترین راه صیانت از ارزش‌های به یادگار مانده از شهدا، اخلاص و خدمتگزاری به مردم است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.