آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در همایش پیاده روی جامعه حراستی استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد،با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: حضرت زینب (س) به خاطر حمایت‌ها و پشتیبانی‌های امام سجاد (ع) محکم سخن گفتند و وقایع کربلا را تفسیر کردند.
وی با تأکید بر اینکه حفاظت از آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) رسالت مدیران حراست است، تصریح کرد: امام حسین (ع) در نهضت عاشورا، مرز حق و باطل را نشان دادند اما برخی از روی جهل و نادانی و یا افکار حساب شده می‌خواهند مرز حق و باطل را از میان بردارند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: سیدالشهدا وقتی روز دوم محرم وارد کربلا شدند فرمودند مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود؟!، این کلام حضرت یعنی هر کجا کاری خلاف حق دیدیم باید موضع گرفته و واکنش نشان دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نباید بخاطر ترس از دنیای خود دفاع از حق را نادیده بگیریم، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در مقابل امام حسین (ع) ایستادند، ترس از این داشتند که دنیا را از دست بدهند و به همین خاطر ملاحظه کاری کردند و در نهایت به آنچه از دنیا هم می‌خواستند نرسیدند.
وی بیان کرد: همان گونه که در گذشته مسلمانان به همراه شدن با امام حسین (ع) نیاز داشتند، امروز نیز این ما هستیم که به اباعبدالله (ع) نیازمندیم چرا که خداوند فرموده دین من زمین نمی‌ماند و اگر شما دین خدا را همراهی نکنید، انسان‌های دیگری برای این کار انتخاب می‌شوند.
آیت‌الله عابدینی به پیشرفت‌های جبهه مقاومت در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند باید نسبت به آینده امیدوار باشیم و پیشرفت‌های عظیم کشور نسبت به گذشته را تبیین کنیم.
امام جمعه قزوین با اشاره به مصاحبه سیدحسن نصرالله در گفتگو با سایت Khamenei.ir یادآور شد: امروز مقاومت منطقه به قدری عظمت پیدا کرده است که سیدحسن نصرالله می‌گوید به زودی در قدس نماز می‌خوانم و خطاب به سعودی‌ها نیز گفت که عمر شما به زودی به پایان می‌رسد.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.