رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید نوشت افزار پوشاک، کیف، کفش و سایر ملزومات دانش آموزی و به منظور اعمال نظارت های پیشگیرانه و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سود جو و فرصت طلب طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از  ۱۷ شهریور آغاز شده و تا  ۱۰ مهر ماه در سطح استان ادامه دارد.
سعید نبیل افزود: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و جهت پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب  اجرا می شود.
وی تصریح کرد: در طرح نظارتی بازگشایی مدارس علاوه بر حضور ۱۰ تیم شامل ۶۰ بازرس به صورت علنی،  ۵۰  ناظر افتخاری به صورت نامحسوس فعالیت دارند.
وی اظهار داشت : گشت های مشترک بازرسی در طرح نظارتی بازگشایی مدارس بر روی کالاهای مرتبط از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک نظارت می‌کنند.
نبیل ادامه داد: درج نکردن قیمت، ندادن فاکتور خرید، گرانفروشی و عرضه کالاهای خارجی قاچاق از جمله تخلفاتی هستند که بازرسان در صورت مشاهده، متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.
این مسئول تاکید کرد : در کنار این طرح نظارتی نمایشگاه نوشت افزار نیز تا ۲۹ شهریور ماه در سالن نمایشگاه بین المللی  قزوین دایر است
رییس  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در قالب نمایشگاه یاد شده یک سری اقلام دانش آموزی با قیمت پایین تر از نرخ بازار توزیع می‌شود.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و تخلف را گزارش کنند.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.