هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد،افزود: قزوین چه در دوران مبارزه علیه رژیم ستم شاهی و چه دوران پرافتخار دفاع مقدس جایگاه ویژه ای دارد و اقوام و جریان های سیاسی متنوع آن خود نشان دهنده پویایی و بالندگی این استان هستند.

وی اضافه کرد: با وجود این جایگاه برجسته استان قزوین هنوز با آنچه شایسته آن است فاصله زیادی دارد و گرچه در دولت های بعد از انقلاب قدم های مهمی برای توسعه آن برداشته شده اما این ها متناسب با ظرفیت های موجود نبوده و برای رسیدن به جایگاه شایسته نیاز به اهتمام ویژه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان و مشارکت آحاد مردم به ویژه بانوان وجوانان داریم.

استاندار قزوین، توجه به وحدت و انسجام ملی  و پرهیز از دامن زدن به اختلافات را مهم ترین راه نجات کشور دانست و گفت: امروز که دشمنان، دل به فروپاشی نظام از درون و از طریق تخریب سرمایه های اجتماعی دارند ما باید هوشیار باشیم که ابزار دشمن نشویم.

جمالی پور با بیان اینکه راه حفظ نظام در تقویت اعتماد مردم به مسئولان و خدمتگزاران شان است،اظهار داشت: مردم از تخریب و تهمت ها و  فاصله گرفتن مسئولان از شهروندان ناراحتند و ما باید به خواست آنها توجه کنیم.

وی همچنین گفت:  منویات مقام معظم رهبری و توصیه های رییس جمهوری را سرلوحه کار خویش قرار داده و به سرمایه های انسانی استان و نخبگان و به ویژه بانوان و جوانان و جلب مشارکت آنها در امور استان توجه خواهم کرد.

جمالی پور افزود: به ضرورت حضور مسئولان در بین مردم ایمان داشته و آنرا عملی می کنم و در مسیر تکریم ارباب رجوع که خواست همیشگی دولت از استانداران است را به طور جدی پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند قزوین در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری و علم و فناوری، گفت: شهرک های صنعتی بزرگ و مهم قزوین و آثار و جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع، دانشگاه ها و مراکز بزرگ پژوهشی آن سرمایه و ظرفیت بزرگی برای جهش اقتصادی این استان است.

جمالی پور یادآور شد: توجه به سیاست های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی به ویژه توسعه اشتغال و محور قرار دادن تولیدات داخلی از مهم ترین اولویت هایم در قزوین خواهد بود.

استاندار قزوین افزود: فعالان اقتصادی بخش خصوصی برایم محترم هستند و تمام تلاشم را جهت بهبود امور آنها و رونق کسب و کار به کار خواهم بست.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.