نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین روز چهارشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان،  افزود:باید با نظارت دقیق تلاش کنیم تا قوانین با دقت در کشور اجرایی شوند و اگر این مهم محقق شود، شاهد بسیاری از معضلات، چالش‌ها و سوء استفاده‌ها نخواهیم بود.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، تبیین و تشریح پیشرفت‌های کشور در ۴۰ سال گذشته را یکی از راهکارهای مهم برای امیدوار نگهداشتن مردم دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا با حل مشکلاتِ مردم و تشریح پیشرفت‌های کشور، امید را در جامعه تقویت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز برای حل مشکلات داخلی و خارجی به روح انقلابی نیازمندیم، اظهار داشت: داشتن روح انقلابی گره‌گشای مشکلات خواهد بود و رهبر فرزانه انقلاب نیز در تمام حوزه‌ها بر عمل انقلابی تأکید دارند.

عابدینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با روح انقلابی به پیروزی رسید، یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کسی باور نداشت که انقلاب با این سرعت به پیروزی برسد و این موضوع فراتر از منطق‌های دنیایی بود اما دیدیم که با حضور انقلابی مردم و جوانان این اتفاق رخ داد.

امام جمعه قزوین به پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که رژیم صهیونیستی از ترس حزب الله لبنان از مرزهای این کشور فاصله می‌گیرد و این موضوع نشان دهنده هراس و ضعف آنها و عظمت جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص دشمنی کفار و مشرکان، یادآور شد: خداوند تأکید دارد که آنها نمی‌خواهند هیچ خیری به ما برسد و باید در مقابل آنها محکم باشیم چون مرور تاریخ نیز به ما نشان می‌دهد هر کجا اقتدار داشته‌ایم، نتیجه بخش بوده است.

وی افزود: هر کجا مقتدرانه و انقلابی عمل کرده‌ایم، نتیجه گرفته‌ایم و رفتار کشورهای دنیا و منطقه تغییر کرده و محترمانه شده است پس تنها راه موفقیت ما افزایش اقتدار و توان کشور در ابعاد مختلف است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.