از جمله نشریاتی که خبر مهم و نخست خود را به انتصاب استاندار جدید اختصاص داده هفته نامه نگاه قزوین است که در تیتر اول خود با عنوان پازل جدید از انتصاب هدایت الله جمالی پور اهل بیرجند به عنوان دهمین استاندار تاریخ قزوین خبر داده است.
در مطلب این هفته نامه می خوانیم جمالی پور که پیش از این مشاور اقتصادی استاندار تهران بود، پس از یک دوره سخت کاری در شهرستان سیاسی ری حالا قدم در استانی می گذارد که تب سیاست در آن همواره از چهل درجه پایین نیامده است، استانی که در این سال ها با منازعه چهره های شاخص سیاسی دو جناح نتوانسته به جایگاه واقعی خویش رهنمون شود.
نگاه قزوین گریزی هم به انتخابات آینده مجلس زده و نوشته است در حالیکه مدعیان بهارستان استان را به عرصه ای برای دوئل پرالتهاب بدل کرده اند باید دید مرد شماره یک استان با تکیه بر کدام استراتژی اتمسفر سیاسی استان را کمی تا قسمتی تلطیف خواهد کرد.
در نشریه پیام شهر نیز مطلبی با تیتر جاده های زخمی به چشم می خورد که در آن به جاده الموت و رحیم آباد- دانسفهان به عنوان پرخطرترین راه های استان پرداخته شده است.
پیام شهر که نشریه رسمی شهرداری قزوین است همچنین موانع فعالیت اقتصادی بانوان را در گزارشی با تیتر ردپای فرهنگی درگفت و گو با زنان فعال اقتصادی  بررسی کرده است.

گوشت گوسفندی و برنج در صدر گران ترین کالاهای اساسی 
پایگاه خبری صبح قزوین نیز مطلبی از قیمت کالاهای اساسی منتشر کرده و نوشته است گوشت گوسفندی، برنج و رب گوجه فرنگی در صدر گرانی ها قرار دارند.
این پایگاه خبری در این مطلب خود به مناسبت فرارسیدن ایام محرم گفت و گویی با علی‌اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین داشته و نوشته است قیمت اقلام اساسی تعریف شده توسط سازمان صنعت و معدن برای عرضه به هیئت‌ها شامل گوشت گوسفندی منجمد کیلویی ۵۲هزارتومان، گوشت مرغ ۱۲هزار و پانصد تومان، برنج ۶هزارو پانصد تومان، شکر ۳هزارو ۲۵۰تومان و روغن نباتی ۱۵درصد زیر قیمت بازاراست.
این مسئول گفته است: برای ایام محرم و صفر سال جاری هیچ‌گونه کمبود کالایی در استان وجود ندارد و اقلام اساسی به مقدار کافی در بازار عرضه می‌شود.

گشایش نمایشگاه لوازم التحریر در قزوین 
کبیری همچنین درباره‌ برنامه‌های سازمان صنعت و معدن به مناسبت شروع مدارس گفته است : ۲۲ الی ۲۹شهریورماه سال جاری در راستای بازگشایی مدارس نمایشگاهی در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی برگزار خواهد شد که محل عرضه‌ی مستقیم لوازم التحریر، نوشت ابراز ضروری، پوشاک، کیف و کفش است.
کبیری از تشکیل  طرح بازرسی ویژه‌ی ایام بازگشایی مدارس با همکاری اصناف و بازرسی برای کنترل قیمت نیز خبر داده و افزوده است فروش فوق‌العاده‌ی کالاها و لوازم‌التحریر در سطح شهر با استفاده از پتانسیل واحد صنفی فروشگاه‌ها ۱۰الی ۲۰درصد زیر قیمت بازار از دیگر برنامه‌های سازمان صنعت و معدن در استان قزوین است.

راه اندازی رشته رباتیک پزشکی برای اولین بار در قزوین

پایگاه خبری آرمانشهر قزوین نیز از راه اندازی رشته رباتیک پزشکی برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داده  اولین بار در واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و نوشته است 
. با توجه به دستاوردهای این واحد دانشگاهی در ساخت ربات‌های مختلف به زودی شاهد ساخت ربات‌های جراح خواهیم بود.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.