سید پرویز فتاح روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: طرح‌های تولیدی و اقتصادی کشور باید زیربنایی باشد.

وی یکی از مشکلات اصلی اقتصادی کشور را واردات عنوان کرد و گفت: در حوزه بنزین، گاز، برق، نان، آرد و آب که خودکفا هستیم اما هرکجا که به واردات نیازمند بودیم دچار مشکل شدیم.

فتاح بر لزوم تحول در دامپروری و کشاورزی تاکید کرد و با اشاره به گام بنیاد مستضعفان در این حوزه،گفت: امروز بنیاد تمام تلاش خودش را به کار گرفته تا اقدامات زیربنایی را در جامعه پیگیری کند و خوشبختانه در همین حوزه پرورش بز مورسیا و پیوند باغات مادری با هدف بهره وری در بخش های کشاورزی بسیار پیشرفت خوبی داشته است.

این مسئول با بیان اینکه درآمد بنیاد مستضعفان باید به سمت نیازمندان  سرازیر شود، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان وظیفه دارد الگویی را که به توانمندی و خودکفایی نظام و انقلاب منجر می‌شود را حمایت کرده و سپس آن را مردمی سازد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور تحول در مقابله با یخ زدگی درختان را دستاورد دیگری از سوی بنیاد عنوان کرد و یادآور شد: هم اکنون تیم فنی بنیاد مستضعفان به دنبال اجرای طرحی است که بتواند از خسارات سرمازدگی به درختان کشور جلوگیری کند.

۹۹۲۵*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.