در پیام عبدالمحمد زاهدی آمده است:اینک که  چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم شریف ایران عزیز می‌گذرد، چنانچه نیک بنگریم در می‌یابیم که این عزت و اقتدار در سایه الطاف خداوندی، هدایت های روشنگرانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و از خودگذشتگی های ملت بزرگ ایران شکل گرفته است.
همه ساله آغازین روزهای شهریور یادآور عروج مظلومانه خادمان مخلص و صدیق انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی یعنی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر در حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ است که منافقین کوردل دو تن از پاکدست ترین و عزیزترین چهره های نظام را به شهادت رساندند.
مردان خدایی که نمونه ای کامل از اخلاص، ساده زیستی و خدمتگزاری بودند و در این میان مردم مومن و انقلابی استان قزوین به خود می‌بالند که این شهر کهن و تاریخی چهره ای ممتاز و درخشان به نام رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی را در دامان خود پرورانده است.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برخود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های صادقانه تمامی دولتمردان و کارگزاران دولت تدبیر و امید به ویژه در استان زرخیز قزوین قدردانی کرده و فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی کارمندان دولت تبریک عرض کنم.
 امید آن دارم با همدلی و انسجام در سایه هدایت های مدبّرانه رهبری عزیز در جهت عملیاتی کردن رویکردهای گام دوم انقلاب و با غلبه بر توطئه های استکبار جهانی و شکست تحریم‌های ظالمانه آینده ای روشن و پر امید را برای ایران بزرگ اسلامی رقم بزنیم.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.