فرماندار تاکستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این طرح‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، خدمات و ... افتتاح خواهند شد.
رضا طاهری با ارزیابی عملکرد دولت در سطح شهرستان طی یکسال گذشته، افزود: برنامه محور بودن ادارات و مدیران، بکارگیری نیروهای باانگیزه، جوان و تحصیل کرده، حفظ تولید و تثبیت وضعیت اشتغال، توجه به فناوری‌های نوین آبیاری قطره ای و بارانی و داربستی نمودن باغ‌ها از جمله سیاست‌های دولت در سطح شهرستان بوده که به خوبی به مرحله اجرا درآمده است.
وی اضافه کرد:همچنین تلاش برای برقراری آرامش در شهرستان، بازدید از روستاها، برگزاری نشست با گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، جوانان، بانوان، سمن‌ها، تشکیل کارگروه‌های اقتصادی و سیاسی و توجه به برنامه‌های بلند مدت از دیگر فعالیت‌های دولت در شهرستان بوده است.
فرماندار تاکستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز هرچه داریم به برکت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و هدایت‌های داهیانه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد:  امروز کشور ایران در منطقه و جهان در اوج اقتدار است و در حوزه‌های علمی، فناوری، هسته ای، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، پزشکی، صنایع هوا و فضا، نظامی و دفاعی به برکت نظام جمهوری اسلامی با محوریت مردم و رهبری به پیشرفت های خوبی دست یافته است.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.