معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هزار و ۸۲۶ نفر از مراجعه کنندگان به کاریابی‌های استان طی این مدت، خانم و چهار هزار و ۳۶۱ نفر مرد بوده‌اند.

ناصر شفیع آبادی با اشاره به جنسیت به کار گرفته شدگان از طریق کاریابی های استان در این مدت، گفت: ۳۳۲ نفر از به کارگمارده شدگان زن و ۹۰۱ تن مرد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال مشارکت زنان در بازار کار استان نسبت به سال ۹۷ کمی بیشتر شده است، افزود: در سال ۹۷، ۶ هزار و ۱۵۳ نفر به کاریابی‌های استان مراجعه کرده بودند که از این تعداد هزار و ۵۸۴ نفر زن و چهار هزار و ۵۷۰ تن مرد بودند.

شفیع آبادی افزود: در سال ۹۷، ۷۹۷ تن از طریق بازاریابی های استان به کارگمارده شده بودند که از این تعداد ۱۲۸ نفر زن و ۶۶۹ نفر مرد بودند.
این مسئول گفت: این آمار نشان می دهد مشارکت خانم ها در بازار کار استان بیشتر شده و بخشی از نگرانی ها در خصوص حضور فعال زنان در بازار کار استان رفع شده است.

وی گفت: در سطح استان ۱۴ دفتر کاریابی فعال هستند که ۲ مورد در بویین زهرا، ۲ مورد در تاکستان، ۲ مورد درآبیک، چهار مورد در البرز و سه مورد در قزوین هستند.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.