مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار  در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین، اظهار داشت: رسانه ها با نقدهای سازنده و منصفانه خود می توانند بسیاری از امور جامعه را اصلاح کرده و مشکلات را از میان بردارند.

این مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها در جوامع،گفت: هر چه رسانه ها در یک جامعه پرتعداد تر و پویاتر باشند، آن جامعه از نشاط و دموکراسی بیشتری برخوردار است.

وی اظهار داشت: ایرنا به عنوان رسانه ای قدیمی و نام آشنا مورد وثوق مردم و مسئولان قرار دارد و با نقدهای منصفانه و سازنده خود در حل بسیاری از مسایل جامعه کارگشا بوده است.

این مسئول با تبریک روز خبرنگار،گفت: وجود تعداد بی شماری کانال در فضای مجازی کار خبرنگاران را برای تهیه و ارسال خبر سخت تر کرده و رقابت شدیدی در عرصه خبر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود تعداد بی شمار کانال های ارتباطی و فضاهای مجازی، وظیفه خبرنگاران را در ارسال به موقع و صحیح اخبار را سنگین تر کرده، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با به روزرسانی خود و تجهیزات ارتباطی بتوانند در این راه گام های اساسی تری بردارند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه خبرنگاران می توانند در توسعه هرچه بیشتر جامعه در ابعاد مختلف نقش آفرین باشند،افزود: اصحاب رسانه می توانند با انتشار اخبار و گزارش های خود که حاوی نگاه منصفانه و همه جانبه به مسایل باشد، مدیران را در رفع کاستی های مربوط به هر بخش یاری کنند.

۸۰۵۴*3013

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.