نماینده ادواری مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداتوری ام در انتخابات مجلس قطعی است و هر کسی در این زمینه تجربه و تخصصی دارد در پیشگاه خدا مسئول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رجب رحمانی در بازدید از خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین و دیدار با سرپرست این خبرگزاری اظهار کرد: در هر دوره از انتخابات، انتخابات‌ها پرشور بوده و مردم با وجود مشکلات و تنگناها با جان و دل در انتخابات شرکت کرده اند.

وی افزود: برخی شاید فکر کنند ممکن است مردم در انتخابات مجلس امسال به دلیل مسائل اقتصادی کمتر مشارکت کنند که این مهم صحیح نیست.

نماینده پیشین مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در دوره قبل انتخابات مجلس، افرادی را انتخاب کردند که نقاط ضعف و نقاط قوتی هم داشته‌اند که کنار کشیدن از انتخابات دراین دوره، مشکلی را حل نمی‌کند و حضور مردم باید گسترده‌تر باشد.

رحمانی اضافه کرد: مردم باید سعی کنند در انتخابات مجلس امسال افراد کاری‌تر، سالم‌تر، دلسوزتر و مردمی‌تر را انتخاب کنند که قطعا در تثبیت و تقویت پایه‌های نظام موثرتر و در حل مشکلات قوی‌تر عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با مشکلات باید مبارزه کرد نه اینکه خود را کنار کشید و لازم است مردم نظام را حفظ کنند.

کشور متعلق به مردم است

این نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: هرکس هر چه در توان دارد باید برای توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم و رفاه جامعه در بخش‌های مختلف گام بردارد.

نماینده ادواری مجلس افزود: به‌رغم مشکلات موجود، باید گفت که کشور متعلق به مردم و تمام جریان‌های سیاسی است و مردم کشور و انقلاب را دوست دارند و باید حضوری فعال و قابل قبولی در انتخابات مجلس امسال داشته باشند.

رحمانی ادامه داد: شرایط بین‌المللی و وضعیت خاص، در کارکردهای دولت‌ها و مسئولان موثر است و نخبگان و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و غیره و همچنین فعالان شبکه‌های مجازی باید با دید باز، واقعیات جامعه را کسب کرده و مردم را در جریان واقعیات قرار دهند.

خبرنگاران واقعیات را برای مردم روشنگری کنند

وی اضافه کرد: نخبگان و خبرنگاران باید راه درستی که تشخیص می‌دهند را انتخاب کرده و بدون حب و بغض برای مردم روشنگری کنند تا مردم در صحنه انتخابات حضور یابند و بهترین و شایسته ترین افراد را انتخاب کنند.

این نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: مردم باید مجلسی را انتخاب کنند که قویتر از قبل باشد و نقاط ضعف کمتری داشته باشد و از تجارب گذشته، برای آینده و پیشرفت کشور استفاده کنند.

رحمانی بیان کرد: در چند دوره نمایندگی، تجاربی کسب کرده‌ام که متعلق به مردم است در حالی که مراجعاتی از سوی مردم برای کاندیداتوری در دوره نمایندگی مجلس داشته‌ام که هم به مسائل شهرستان تاکستان و  تاحدودی به مسائل استان قزوین اشرافیت دارم و ورود به انتخابات مجلس این دوره قطعی است.

وی افزود: هرکس هر چه در توان دارد باید برای توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم و رفاه جامعه در بخش‌های مختلف گام بردارد.

نماینده ادواری مجلس ادامه داد: به رغم مشکلات، باید گفت که کشور متعلق به مردم و تمام جریان‌های سیاسی است و مردم کشور و انقلاب را دوست دارند  و باید حضوری فعال و قابل قبولی در انتخابات مجلس امسال داشته باشند.

رحمانی افزود: با توجه به شرایط خاص، شرایط فعلی کشور و موقعیت‌های بین‌المللی باید برخی قوانین اصلاح و برخی تغییر یابد و برخی تنقیه و برخی هم حذف شوند.

وی ادامه داد: قوانین باید جامع و مانع و به روز باشد و برخی قوانین هم مانند قوانین عادی نیاز به تفسیر نباید نداشته باشند.

رحمانی یادآور شد: هر کس در زمینه نمایندگی مجلس، تجربه  و علمی دارد در پیشگاه خدای متعال مسئول است و باید با حفظ تمام جهات، در انتخابات مجلس کاندید شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.