فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: روز عید قربان برای رفاه شهروندان استان قزوین یک قربانگاه اصلی نیز در میدان مینودر شهر قزوین با همکاری شهرداری و دامپزشکی به فعالیت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و برای توزیع سریع گوشت قربانی میان نیازمندان نیز آمادگی دارد.

فرهادی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در قالب قربانی دریافت شد،اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم که این رقم در سال جاری به ۳۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین همچنین گفت:با همکاری دامپزشکی و به ‌منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی برپا می‌شوند و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به ‌صورت شرعی و بهداشتی ذبح و به دست نیازمندان برساند.

فرهادی با اشاره به توزیع سریع نذورات دریافتی تا بعدازظهر روز عید قربان؛ اعلام کرد: با همکاری هیئت‌امنای مساجد در مناطق مختلف نذورات و گوشت‌های قربانی دربسته‌های یک تا سه کیلویی با توجه به جمعیت خانوارهای شناسایی‌شده و با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

۹۹۲۵*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.