رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: رسانه‌ها موظف هستند تا شرایط مثبت کشور را به جهان معرفی کنند و جهان نیز باید بداند که تحریم‌ها ما را به بن بست نمی‌رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده روز شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در عرصه تولید و صنعت که در سالن همایش شرکت صنعت پلاست آبیار با حضور مسئولین کشوری و استانی و خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: حوزه رسانه ای را می توان یکی از نقاط ضعف کشور عنوان کرد که موفق نشدیم به جایگاهی که صاحبان قدرت در این زمینه فعالیت داشته‌اند، برسیم و آنان موارد غیرواقعی را به‌گونه‌ای مطرح می‌کنند که مجموع جهان آن را باور می‌کنند.

وی افزود: مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد و ما منکر آن نیستیم که البته این موارد را می توان در تمام جوامع درحال توسعه نیز مشاهده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین با اشاره به رسالت خبرنگاران یادآور شد: رسانه‌ها موظف هستند تا شرایط مثبت کشور را به جهان معرفی کنند و جهان نیز باید بداند که تحریم‌ها ما را به بن بست نمی‌رساند و ما برای رشد و اعتلای کشور تلاش خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: سعی کردیم تا ارتباط خوبی با رسانه ها و صداو سیما داشته باشیم و خود را موظف به این امر دانسته ایم و امیدواریم رسانه ها بتواند اخبار امید بخش را به جامعه منتقل کنند و تحقق این امر می تواند مانع از انتشار اخبار منفی دشمن باشد.

بخشنده تصریح کرد: در اتاق بازرگانی میزبان رسانه ها و خبرنگاران هستیم و در اتاق بازرگانی به روی تمام خبرنگاران باز است و می‌توان از ظرفیت موجود در استان بهره مند شوند و این ظرفیت ها را به جامعه معرفی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین ادامه داد: علاوه بر صادرات و تولید، توجه به ظرفیت گردشگری در شرایط تحریمی از جایگاه مهمی برخودار است و می‌توان به این ظرفیت به اندازه تولید توجه داشت.

گفتنی است در این مراسم، معاون قضائی دادستان کل کشور، مشاور هوافضای سپاه پاسداران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.