حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه تولید و صادرات که به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار انجام شد، افزود: سال گذشته ۱۲۳ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شدند که ۱۶۲ هکتار زمین به آنها واگذار شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۵۰ سرمایه گذار جذب شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین شده اند که ۱۷۶ هکتار زمین به آنها واگذار شده است.

این مسئول گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان میزان سرمایه گذاری های جذب شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در ۲ سال اخیر نسبت به مدت مشابه در گذشته ۱۰۰ درصد رشد پیدا کرده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در توسعه کشور، گفت: در سال رونق تولید با همکاری اصحاب رسانه تلاش داریم تا با تقویت حوزه سرمایه گذاری و صنعت به تحقق این شعار کمک کنیم.

وی اظهار داشت: با حمایت های دولت و حضور فعالان بخش خصوصی، صنایع کوچک و متوسط در قزوین طی سال های اخیر توسعه خوبی پیدا کرده اند یه گونه ای که قزوین جزو استان های برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذاری های صنعتی قرار گرفته است.

۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.