نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در مکتب حضرت زینب (س) صراحت، شجاعت، آینده‌نگری، امیدبخشی، حمایت از امام و ولی خدا، ظلم‌ستیزی و مبارزه با فساد را شاهد هستیم لذا نیاز است خبرنگاران در این بسترها ورود جدی داشته باشند.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا منطقه قزوین اظهار کرد: اگر پرستارها پیش‌دستی نمی‌کردند مناسب بود روز ولادت حضرت زینب (س) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شود.
وی افزود: حضرت زینب (س) اولین خبرنگار برجسته عالم آفرینش هستند که مکتب خبرنگاری را بنیان‌گذاری کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در مکتب زینبی صراحت، شجاعت، آینده‌نگری، امیدبخشی، حمایت از امام و ولی خدا، ظلم‌ستیزی و مبارزه با فساد را شاهد هستیم.
وی عنوان کرد: خبرنگاران باید در این بسترها ورود جدی داشته باشند چرا که اگر خبرنگاری این شاخصه‌ها را مدنظر بگیرد بی‌شک در این عالم تبدیل به خبرنگاری شاخص خواهد شد.
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: اگر حریت و آزادگی در قلم خبرنگاران ضعیف باشد، نمی‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند و راه شهدایی چون آوینی و صارمی را بروند.
امام‌جمعه قزوین در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران خود را شاغل در دستگاه خداوند ببینند چرا که در این صورت می‌توانند در مأموریت‌های خود موفق شده و خداوند نیز حامی آن‌ها باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.