ابوالفضل یاری روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: نتایج سنجش این طرح که پس از بررسی جامع و کامل توسط مرکز آمار ایران صورت گرفت توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به معاون اول رییس جمهور اعلام شد که در این سنجش استان قزوین با ۷۸,۷۵ درصد میزان رضایتمندی رتبه نخست کشور را کسب کرد.
وی ادامه داد: این طرح سنجش در راستای اجرای بند ۶ ماده ۱۸ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مصوب ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ شورای عالی اداری کشور صورت گرفته و نتایج امروز منتشر شد.
این مسئول اظهار داشت: بر اساس نتایج این سنجش بر مبنای رتبه بندی نمره میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی در سطح استانی و در سال ۹۷ بهترین عملکرد متعلق به استان قزوین با ۷۸,۷۵ است و پس از آن استان های سمنان با ۷۶.۸۲ و خراسان جنوبی با ۷۵.۰۶ در رتبه های بعدی قرار دارند.
یاری تصریح کرد: در این طرح سنجش وزارت خانه های آموزش و پرورش، صمت، بهداشت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و وزارت کشور و سازمان های امور مالیاتی، گمرک جمهوری اسلامی، شرکت مخابرات ایران، سازمان بهزیستی کشور، تعزیرات حکومتی، مجموعه شهرداری ها، شرکت ملی گاز ایران، شرکت توانیر، بنیاد شهید، محیط زیست و ثبت اسناد و املاک مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مجموع ۲۴ دستگاه اجرایی را شامل می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطر نشان کرد: در نهایت ۸۷ هزار و ۴۰۱ نفر از مراجعان به دستگاه های مذکور فرم های پرسشنامه ای را پر کرده و به عنوان مبنای نهایی انجام تجزیه و تحلیل داده های آماری محسوب شدند.
وی بیان داشت: در نتیجه این افکار سنجی سازمان ثبت احوال، شرکت گاز و شرکت توانیر بیشترین میزان رضایتمندی را در سطح ملی در اختیار داشته اند.
یاری خاطر نشان کرد: این طرح در اسفندماه سال ۹۷ صورت گرفته و میزان سنجش سطح رضایتمندی مردم در سال ۹۸ نیز در پاییز امسال انجام خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.