استاندار قزوین گفت: در استفاده از ظرفیت بانوان استان قزوین در پست‌های مدیریتی در کشور اول هستیم و به نسبت در زمینه بکارگیری بانوان موفق عمل کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر امروز در نخستین نشست شورای گفت وگوی دولت و جوانان در استان قزوین اظهار کرد: تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در دوره‌ای باید حذف شود  نگاه دیگری به هرم سنی جامعه باید داشته باشیم.

وی افزود: طبقه متوسط جامعه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نقش اساسی دارد که نقش میانسالان و پیران را در حوزه مدیریتی نمی‌توان انکار کرد اما باید گفت که تحولات اجتماعی را جوانان رقم می زنند .

استادار قزوین ادامه داد: بیشتر جوانان از موضوع استخدام گلایه دارند این در حالی است که  دولت تصمیم می‌گیرد 500 هزار نفر را استخدام کند اما بعدا به دلیل وجود مشکلات، نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

زاهدی اضافه کرد: لازم است مجوزهایی را برای جذب نیروی انسانی أخذ کنیم که تاکنون نتوانسته‌ایم  و پیگیر این موضوع هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید برای استفاده از وجود جوانان برنامه داشته باشد  و از اینکه معمولا مشکل جذب نیرو از جوانان  وجود دارد، شرمنده آنان هستیم.

این مسئول اذعان کرد: باید سن انتصاب مدیران را مشخص کرد و ساختارهای این مهم را تعیین کرد.

استاندار قزوین افزود: برخی معتقد هستند که رئیس جمهوری چرخش به راست را داشته است ولی معتقد هستم که روحانی اصولگرایی بوده که با مشی اعتدال روی کار آمده است.

زاهدی با اشاره به معرفی و تعیین منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین  ادامه داد: ایشان با شاخص عمرانی و اقتصادی، یکی از معاونین خوب کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود پارک علم و فن‌آوری در استان قزوین و حمایت از کارآفرینی مطرح کرد: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هیچ استانی مانند استان قزوین ندیده‌ام که کارآفرینان در این جلسه حضور داشته باشند که بیانگر توجه مسئولان به مقوله کارآفرینی و اهمیت کارآفرینان است.

این مسئول افزود: در استفاده از ظرفیت بانوان استان قزوین در پست‌های مدیریتی در کشور اول هستیم و به نسبت در زمینه بکارگیری بانوان موفق بوده‌ایم.

استاندار قزوین ادامه داد: آوج، شهرستان محرومی است اما سال گذشته تلاش کرده‌ایم عنوان محرومیت به این شهرستان بدهیم تا بتوانیم از اعتبارات استانی و ملی برای آن استفاده کنیم.

زاهدی اضافه کرد: در شرایطی هستیم که در زمینه اشتغال و تولید ضعیف هستیم چرا که کشور درگیر اشتغالزایی و تولید است و باید تدبیری برای رفع این مشکل اندیشید و گام‌های موثری برداشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.