رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پیش از این اخطارها و تذکرات لازم به مرغداران و تولیدکنندگان استان برای رعایت قیمت مصوب مرغ در عرضه به کشتارگاه داده شده بود و از امروز برای معرفی مرغداران متخلف در این زمینه به تعزیرات حکومتی اقدام کرده ایم.

سیامک بابایی فر افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور مرغ باید با قیمت هشت هزار و ۵۵۰ تومان توسط مرغدار به کشتارگاه رسیده و با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه شود.

وی اضافه کرد:متاسفانه مرغداران استان با وجود تذکرات و اخطارهای قبلی این مصوبه را رعایت نکرده و با قیمت های بالاتر مرغ را به کشتارگاه عرضه کردند که موجب افزایش قیمت نهایی برای مصرف کنندگان شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد:با توجه به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور و استان و اهمیت رعایت حقوق مصرف کنندگان از امروز مرغداران متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند که قطعا به پرداخت جریمه های سنگین به دلیل گرانفروشی محکوم خواهند شد.

بابایی فر افزود:سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تولیدکنندگان جایگاه و اهمیت زیادی قایل است ولی هیچگاه حقوق مصرف کنندگان را برای سود گروهی دیگر نادیده نخواهد گرفت.

۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.