رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: توجه مقام معظم رهبری به موضوع جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی روحیه‌ای مضاعف برای همه جوانان به‌ویژه در مجموعه جوان جهاد دانشگاهی ایجاد کرده است.   به گزارش ایسنا منطقه قزوین، فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین که ظهر امروز 15 مردادماه با حضور مدیران و کارکنان جهاد دانشگاهی استان قزوین به مناسبت روز تأسیس این نهاد در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: توجه مقام معظم رهبری به موضوع جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی روحیه‌ای مضاعف برای همه جوانان به‌ویژه در مجموعه جوان جهاد دانشگاهی ایجاد کرده است.
وی افزود: جهاد دانشگاهی قزوین با میانگین سنی 33 سال از جمله نهادهای جوان و بانشاط و پویا در استان محسوب می‌شود که در حوزه‌های مختلف توانسته اقدامات و خدمات خوبی را ارائه کند.
پیله‌چی یادآور شد: تأکید چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و سپردن مأموریت‌های مختلف به آن بسیار خوشحال‌کننده است چرا که نشان می‌دهد قابلیت‌های جهاد دانشگاهی از نگاه تیزبین رهبری دور نیست و مسئولان و دولتمردان کشورمان می‌توانند با بهره از این ظرفیت‌ها گامی بلند در مسیر اعتلای کشور بردارند.
این مسئول با اشاره به نگاه تخصص محور در بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی قزوین از جمله خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا عنوان کرد: طبق سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در قزوین در سه حوزه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارند و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانند به کارشناسانی در حوزه تخصصی خود تبدیل شوند.
وی عنوان کرد: توجه به دوره‌های مهارت افزایی و کارآفرینی در آموزش‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلندمدت همواره مورد تأکید ما در جهاد دانشگاهی استان است.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی جهاد دانشگاهی قزوین در یک ماه آینده گفت: همچنین مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی این مرکز که هفته گذشته کلنگ ساخت آن بر زمین زده شد، مجتمعی بزرگ است که می‌تواند غرب کشور را پوشش دهد.
 وی ادامه داد: بی‌شک کمک و مشارکت مسئولان استان، خیران و سازمان اوقاف می‌تواند ساخت این مجموعه بزرگ را تسریع بخشیده و‌ خدمات ارائه‌شده را از حوزه استانی به کشوری تغییر دهد.
پیله‌چی به پروژه ملی تألیف مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی Eight در جهاد دانشگاهی قزوین نیز اشاره و بیان کرد: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت داشته و هدف از آن محدود به کشور ایران نیست بلکه کشورهای مسلمان منطقه مدنظر هستند.
این مسئول با اعلام اینکه آماده هستیم در سال ۹۹ این پروژه را تکمیل کنیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دیداری با مقام معظم رهبری داشته و گزارشی از روند فعالیت این پروژه را داشته باشیم چرا که شروع و ایده این پروژه بزرگ از سخنان و دغدغه‌های ایشان بود.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم توریسم سلامت را در جهاد دانشگاهی استان راه‌اندازی کنیم ازاین‌رو رایزنی‌هایی را در این راستا با کشور عراق داشتیم و امیدواریم به‌زودی بتوانیم خدمات لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.