دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان روز سه شنبه در نشست هم اندیشی دادستانهای استان قزوین جهت بهبود کیفیت رسیدگی به شکایات شهروندان، اظهار داشت:همچنین پرونده های دارای زندانی مورد توجه ویژه قرار گرفته و در صورت ضرورت دستور بازداشت، قرار تامین و ابقا و در غیر این صورت نسبت برای تعدیل قرار تامین و فراهم کردن موجبات آزادی متهم اقدام شود.
محمد قاسمی با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: تا زمان تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در دادگستری ها، فعالیت ها و اقدامات کاندیداهای احتمالی، جریانات سیاسی، مسئولان اجرایی، نظارتی، رسانه ها و... در این حوزه به دقت رصد شده و اخبار مربوط مستمراً به دادستانی گزارش شود.
این مسئول افزود:محور توجهات کادر قضائی سلامت انتخابات، امنیت مردم، صندوق ها و شعب اخذ رأی، بی طرفی مسئولان اجرایی، نظارتی و همکاران قضایی و اداری خواهد بود.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ اموال شهروندان در پارکینگ های تحت اختیار نیروی انتظامی، تصریح کرد: دادستانها و روسای حوزه های قضایی بخش، به وضعیت نگهداری اموال مردم در مراجع انتظامی و پارکینگ ها نظارت کرده و ضمن بازدید از آنها گزارشی از وضعیت موجود را در عرض یک ماه ارایه نمایند.
قاسمی با بیان اینکه رعایت حقوق عامه یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی کشور است، گفت: دادستانها و روسای حوزه های قضایی بخش، ضمن نظارت و پیگیری کلیه پرونده های مربوط به حقوق عامه را در موضوعات کشاورزی به مرحله اجرا درآورده و با تعریف بازه زمانی معقول، احکامی که به هر دلیل در حوزه منابع آب اجرا نشده است را عملیاتی نمایند.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.