مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز سه شنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت:یکی از طرح های کمیته امداد که مورد استقبال مردم نیکوکار قرار گرفته است، طرح اکرام ایتام است.

مجید مومنی بیان کرد:در سال ۹۷ بیش از ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان از سوی ۱۴ هزار و ۷۳ حامی به هزار و ۶۱۲ یتیم کمک شده است که بیش از سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و مابقی نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه طرح اکرام محسنین نیز با استقبال خوبی همراه بوده است، اضافه کرد:در این طرح، حامیان از فرزندانی حمایت می کنند که اگرچه از نعمت پدر و مادر بهره مند هستند ولی مشکلاتی مانند بیماری های صعب العلاج و کهولت سن موجب شده که هزینه های زندگی آنها بسیار افزایش یابد.

وی افزود: در طرح اکرام محسنین پنج هزار و ۷۱۲ نفر از حامیان برای حمایت از سه هزار و ۱۴۶ نفر از فرزندان تحت حمایت همکاری دارند و در سال ۹۷ بالغ بر چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقد به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

مومنی خاطرنشان کرد : سرانه کمک هر حامی به طور متوسط بیش از ۶۲ هزار تومان و سرانه دریافتی هر فرزند تحت حمایت بیش از ۱۱۳ هزار تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: خیران در سال ۹۷ برای خرید جهیزیه نو عروسان تحت حمایت بیش از ۶۸۸ میلیون تومان، برای ساخت مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و ۹۶ میلیون تومان و برای تأمین لباس نیازمندان بیش از ۴۸۵ میلیون تومان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: کمیته امداد آمادگی دارد تا کمک های مردمی را از طریق کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* دریافت و در اسرع وقت برای نیازمندان هزینه کند.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.