مسعود حق لطفی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: کل تعهدات راه و شهرسازی از تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری، راه و شهرسازی، شهرداری قزوین، میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که این اداره با استناد به صورتجلسه کارگروه وقف با موضوع ساماندهی امامزاده حسین (ع) در تاریخ هفتم مردادماه و همچنین گزارش کارگزار طرح، تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال، معادل ۷۲ درصد از سهم خود تملک داشته است.
وی در ادامه اضافه کرد: راه و شهرسازی همچنین آمادگی دارد که در صورت ارایه اسناد از سوی شهرداری، هشت قطعه زمین دیگر به آنها واگذار کرده و کل تعهدات خود را به فرجام برساند.
مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید معاون عمرانی استانداری قزوین مقرر شده بود که تا سال ۹۷ دستگاه های مرتبط با طرح امامزاده حسین (ع) تا میزان ۶۰ درصد از تملکات خود را عملی نمایند که در این خصوص راه و شهرسازی تا پایان سال ۹۷ بالغ بر ۶۲ درصد از تعهد خود را واگذار کرد.
دبیر ستاد بازآفرینی استان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده در اداره کل و همراهی وزارت راه و شهرسازی در حوزه های سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت بازآفرینی شهری ایران و با استناد به گزارش کارگزار طرح در سال ۹۸ نیز تملکات خود را به ۷۲ درصد رسانده ایم.
حق لطفی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی همچنان پای کار است و همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) به کار خواهد گرفت که البته این مهم، مستلزم تلاش و همراهی همه دستگاه های طرف قرارداد است.
طرح ساماندهی و توسعه امامزاده حسین شهر قزوین در سال ۹۰ با مشارکت چندین دستگاه به مرحله اجرا درآمد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.