در این ملاقات عمومی، مراجعه کنندگان مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را که اغلب به صورت پرونده در حوزه های مختلف قضایی استان مطرح است، با رئیس کل دادگستری استان در میان گذاشتند و ایشان نیز حسب مورد پس از بررسی های لازم، دستورهای مقتضی را صادر کردند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: دغدغه اصلی دستگاه قضا رسیدگی به امور قضائی شهروندان به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان است که موجب حفظ کرامت مراجعه کنندگان و صیانت از ارزش های انسانی در قوه قضائیه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: مردم نباید به جز از مسائل و دعاوی موجود در پرونده ها درگیر مسائل جانبی باشند، چون این موضوع روح و روان اشخاص را آزرده کرده و زمینه بدخلقی و بروز برخی جرایم و آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد.
رئیس کل دادگستری قزوین اظهار داشت:در این راستا در دیدارهای مستمر هفتگی، تلاش می شود زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان و تسریع در احقاق حقوق آنان بیش از پیش فراهم شود.

۲۲۳ درخواست قضایی شهروندان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب دیدارهای چهره به چهره با مسئولان قضایی مورد بررسی قرار گرفته است.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.