فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و کشف 50 فقره سرقت در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره خودرو با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه به‌صورت شبانه‌روزی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و هماهنگی با مرجع قضائی تعداد سه نفر از اعضای باند سرقت خودرو دارای سوابق متعدد سرقت در سطح استان توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی و با انجام اقدامات مراقبتی لازم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه با به‌کارگیری شگردهای پلیسی و عملکرد هوشمندانه مأموران در بازجوئی‌های فنی متهمان به انجام پنج فقره سرقت خودرو و 45 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در تصریح خبر گفت: پس از تلاش عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی گسترده یک دستگاه خودروی سرقتی و تعدادی ابزار و ادوات مخصوص سرقت خودرو کشف و سه نفر مال‌خر نیز در این خصوص شناسایی که پس از انجام هماهنگی‌های لازم طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام بازجوئی‌های تخصصی متهمان و تحقیقات لازم مأموران پلیس آگاهی موفق به کشف تعداد زیادی اموال سرقتی شامل دستگاه ضبط و پخش خودرو، باند، باطری، کپسول CNG، فلش، جعبه‌ آچار آلات، لاستیک زاپاس، سیم و کابل، وسایل شخصی شدند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به این‌که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه رد مال شد به مردم توصیه کرد: به پیشنهادات و هشدارهای پلیس در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو توجه کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.