معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اینکه وزارت صمت در خصوص ثبت سفارش مرغ و نهاده دامی اقدام کرده است پیش‌بینی می‌شود ظرف چند روز آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: امروز مجدداً جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد تا روند نظارت بر مرغداری‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در سیستم عرضه مرغ مشکلاتی به وجود آمد جلساتی با سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار و درنهایت مقرر شد این سازمان واحدهایی که عدم عرضه داشتند را معرفی کند.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: به همین منظور برای ۱۵ واحد متخلفی که نهاده دامی با ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند به‌صورت جداگانه پرونده تشکیل خواهد شد تا به تخلفات آنان مبنی بر گران‌فروشی و عدم عرضه در بازار رسیدگی و به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وزارت صمت در خصوص ثبت سفارش مرغ و نهاده دامی اقدام کرده است پیش‌بینی می‌شود ظرف چند روز آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

کبیری با اشاره افزایش 4000 تومانی قیمت بوقلمون نیز گفت: بوقلمون جزو سبد کالایی محسوب نمی‌شود و جزو کالاهای لوکس به شمار می‌رود که تحت تأثیر قیمت مرغ است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.