معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: سهل‌انگاری‌ها ازجمله انجام نشدن برخی تعهد دستگاه‌های اجرایی مانع از اجرای ساماندهی طرح امامزاده حسین (ع) قزوین شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخ‌زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) گفت: متأسفانه امسال هیچ اقدامی در حوزه تملک‌های باقی‌مانده در این طرح صورت نگرفته و هیچ توجیه قابل قبولی نیز در این زمینه وجود ندارد.

علی فرخزاد افزود: باید واقعیت‌ها برای مردم در این زمینه شفاف‌سازی شود چون وعده‌های داده شده به مردم تاکنون عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: براساس بند ۱۲۲ صورت‌جلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین در بهمن سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی یک هکتار از اراضی آموزشی واقع در پارک ارکیده را برای سهم آورده خود در این طرح جهت تغییر کاربری ارائه داد.

این مسئول یادآور شد: علیرغم نیاز فراوان منطقه به فضای آموزشی مورد نیاز و محدودیت‌های موجود اما به لحاظ ادامه روند طرح ساماندهی با تغییر کاربری زمین یاد شده موافقت به عمل آمد.

وی گفت: متأسفانه اداره کل راه و شهرسازی در ادامه اقدام به واگذاری تعدادی از قطعات برای کارمندان خود و افراد حقیقی کرد که گزارش آن نیز به وزیر راه و شهرسازی و دستگاه قضا اعلام شد.

فرخزاد تأکید کرد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی به همراه شهرداری سهم آورده خود را برای این طرح به‌طور کامل تخصیص نداده‌اند و به همین لحاظ سهم آورده دستگاه‌ها در این مجموعه باید در اسرع وقت به ۶۰ و ۸۰ درصد ارتقا داده شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.